Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Doma nekolik "cihel" a "cihlicek" mame. :-)

Volani + WhatsApp + obcas fotak ... ostatni funkce mi u telefonu prijdou zbytecne.

1 0
možnosti
Foto

Copak cihly, ale na vojně jsme mobily nosili na zádech.

Říkalo se tomu myslím radioreléová stanice...:-P

0 0
možnosti
JB

Na nostalgii ještě zjevně nemáte věk, nechte si ji na stáří.

2 0
možnosti
Foto

V85í32t 45R60a43i53s93e58r

12. 1. 2014 16:47

Myslim, ze velka cast dnesni poptavky je zalozena na pocitu byt "in". Pak jsou taci, kteri vykonny mobil potrebuji a jeho funkce dostatecne vyuzivaji. Dobre je to, ze mame svobodu si rozhodnout, co budeme pouzivat. Mne se treba drahy mobil kupovat nechce, taky hlavne volam a posilam SMS. Pak jeste vyuzivam kalendar, obcas fotak na foceni k zachyceni informaci, ktere nechci psat (napr. plakat, info na nastence), a radio. Na to vse nepotrebuji velke telefonni padlo. Na vsechno ostatni mam notas. :-)

0 0
možnosti
Foto

Od mobilu čekám, že s ním půjde telefonovat, psát sms a že bude mít budík. Cokoliv dalšího je nadstandard. :-)

A tohle uměla i "nezničitelná" 3310. Ve své době mimochodem poměrně drahý kousek...

1 0
možnosti
PP

V dnešní době, kdy si úplně každý může vybrat co se mu hodí a na co má, pokládáte úplně zbytečné otázky a až naivně moralizujete.

Tlačítkové telefony samozřejmě sehnat jdou a to i ve velikosti, aby byl spokojen každý uživatel - tedy ten, co to rád malé, nebo ten, co to rád větší :-P

Vím to, protože jsem nedávno kupoval nový mobil babičce i mamince. 

Babi si vystačí s voláním a sms, maminka už radši velký displej, mms a pořádnej foťák - ani jedna nechtěla dotykáč.

Já si kupuji mobil podle toho, jaké funkce od něj potřebuji, podle odolnosti a kupodivu i podle barvy, asi jsem trochu ženská ;-)

1 1
možnosti
Foto

Souhlasím, že lze sehnat tlačítkové telefony, to ano, ale jde to hůře než dříve. Já osobně jsem si pořídila dotykový a musela jsem se s ním dlouho sžívat. Ale jak i uvádím - dost výrazně mi zjednodušuje život, což je skvělé :-) Nemám pocit že bych někoho moralizovala, jen jsem si zavzpomínala na můj první telefon :-P

2 0
možnosti
VG

Moje řeč.  Já mám téměř 10let starý SonyEricsson K750i a hrozím se dne, kdy se s ním budu muset rozloučit.  Moc s ním netelefonuji. Spíš píšu sms. Ale má dobrý foťák s "bleskem" (což ani dnes není zase tak běžné) a hlavně v něm mám spousty písniček.A když nemůžu usnout ,tak si přes sluchátka (jde to i přes reprák) pustím zepár oblíbených a hned spím jak zabitej......   A co se bude prodávat za cca 10let ???  :-/

1 1
možnosti
MT

Ten jsem měl také. Jeho životnost byla půl roku, reklamace zamítnuta.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS